Då var det allt dax igen...

De blev ett inlägg och nu ett par måndader efter kommer de andra;) kan inte påstå att jag är duktig på att blogga ofta, men ska försöka bättre mig. Iaf nu har man jobbar på citymail i -räknar på fingrarna- fyra månader, va?? FYRA JÄVLA MÅNADER? shit de har allt gått fort, men tiden brukar gör de när de närmar sig vintern. Iaf trivs väl sådär, överlever hitentills men älskar inte de direkt. Med en chef som är korkad och arbetskamrater som får en att stanna så ja... ni kan ränka ut resten själv..

-gäsp-

En tidig morgon i morgon med, precis som alla andra veckor. men snart är de jul(lov) -man önskar allt att man gick i skolan nu- och till jul ja då jävlar ska ja passa på att vila ut mig, de ska ja lova er.

på onsdag ska ja till sjukhuset med Tessan, och få en massa slangar ner i näsan, (jag ska verkligen försöka göra det denna gången) de låter väl trevligt? jag hoppas tessan har lite mer stake i kroppen än emma, hon var ju lika nervös som mig förra gången;) jaja, jag kan inte mer än dö.

Nu har en väldigt trött micke gått och lagt sig i sängen för att titta på tv, dock med ryggen mot tv:n hur man nu ska tolka de? så jag tror helt enkelt att jag får asa mig från datorn och snusa på honom lite innan han somnar allt för djupt.

så gott folk om vi inte hörs innan så god jul & ett riktigt gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback