julesjuk...

Jag har gått cp-förkyld hela veckan & igår kväll tog jag mitt förnuft till fånga och sa att jag skulle stanna hemma dagen därpå. Så idag är jag hemma för att slippan ligga i feber över jul och nyår som jag brukar göra, men frågan är om de var så smart ändå? Jag har inte inhandlat en ända julklapp till micke, och jag skulle behöva åka till pappa och hämta mina räkningar.  men hur dummt känns inte de när man är hemma från jobb? jaja får ta ett beslut senare.

Skulle behöva duscha, känner mig som en gris.

Jag skulle behöva diska, de ser ut som en svinstia.

& sist men inte minst jag skulle behöva spela så micke blir glà när han kommer hem.

Iaf, så var den stora dagen i onsdags ju, och vi kan ju diskutera hur de gick.
-suck-
fick ångest för att jag gick ifrån jobb när dom behövde mig så mkt, vi låg 4cityman back.
Iaf så åkte jag och hämta tessan och sånt. När vi kom in så tog de 30min innan sköterskan fick sticka mig, men hon fick tillslut iaf. & in kom läkaren, som inte var alls lika trevlig och mjuk som läkaren i ängelholm var. Han bara tryckte in massa bedövning i näsan & ist för att låta de värka bara körde han ner slangen på ett kick. & i halsen stannade den, precis vid mina kräkreflexer & kräkte gjorde jag, visserligen kom där ingen men äckligt ändå. efter ett antal försök så sa jag stopp, jag klarade inte mer. fick säga till typ 4-5gånger innan idioten förstod och tog upp slangen igen. Detta var de absolut de äckligaste och obehagligaste jag någonsin gjort. & efter läkaren så åkte jag tillbaka till jobb för att hjälpa dem och kasta upp, så dom/vi skulle slippa gå hel halv sex igen.
Kalla mig gärna mes igen, men jag försökte iaf denna gången.

ne nu ska jag gå här ifrån och tänka på nått annat.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback