Bebisarna...

Det blir inget långt inlägg, tangentbordet är utvecklingsstört!
har precis betalat räkningar, usch, får sån ångest att micke får sköta de, bo hemma så länge ni kan.
Pappsen är jätte snäll och betala mina sommardäck till jag har råd iaf:)

Har inte sagt ju att vi skaffat två super söta kaniner, vi gör inget annat än skämmer bort dem och "uppfostrar" dem :) micke är lika glà för dem som jag är! den ena har fått namn Elvira, men vad ska den andra heta? namnförslag tack:D

& sist men inte minst VI SKA UTOMLANDS!!!! tillsammans, jag & älsklingen själva! urmysigt, han som aldrig har flögit  (hur stavas de?) ska flyga för första gången tillsammans med mig, (jag känner mig  hedrad) guud vad jag längtar, speciellt nu när jobbet suger som mest fast att vädret är underbart:) (har en känsla av att jag redan skrivit detta om resan en gång:P)

förresten är de beräknat att jag ska bli moster den 6september, de är nästan så man ska skita i semester  i sommar och ta de när bebisen kommer så man kan njuta då. & jag planerar att sno felicia i sommar och till påsk, om jag har orken till de -hoppas- älskar min stört söta tjej:)

nu ska ja krypa till kojs med älsklingen:) natti.

Kommentarer
Postat av: din super tess

elvira och emil kanske? eller hampus? tjej eller kille?

2007-03-30 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback