Dagen som sådan...

Jag har blivit en blogg-nörd, tycker de intressant att läsa andras bloggar, även om man inte känner personerna.
Jag kan ju inte säga att jag börjat skriva blogg nu, för blogg har jag haft ett bra tag, men nu känner jag mig motiverad till att skriva lite mera.   
Jag    är    lite   konstig   jag    vet.

Jag har blivit lite besviken på sistonde, detalj tänker jag inte ens gå in på. Men de är tråkigt att behöva bli besviken.
När man blir besviken så handlar de oftast om missförstånd, dock inte i detta fallet, missförstånd upprepar inte sig. Eller har jag fel? De kanske visst kan upprepa sig.

Lite nyfiken på vem som läser min blogg här inne, kan ni inte kommentera så jag får veta?

Idag när posten kom så satt jag i soffan och andades lite innan jag tog mina 10-15 steg till brevinkastet. Fick andras för att undvika utbrott om nu inte mitt truckkort skulle kommit, vera sov precis sidan om mig i soffan och henne vill man inte väcka i onödan. Väl framme i hallen ligger ett STORT brev, från UTBILDARNA. Yes, mitt kort är här. Äntligen även om de inte betyder att jag har jobb. Tänk om de vore så härligt med jobb, att de kom på posten. då hade jag blivit lycklig.

nehe nu får jag nog dra mig till duschen och bli lite ren, bäddade rent  i sängen innan så renare kan de inte bli i sängen ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Therese

jag läser! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback