resome.. (stavas de så?)

Idag spenderade jag större delen i stallet, och varje gång jag kommer dit och ser småtjejerna så tänker jag tillbaka på när jag var yngre. Givetvis så kommer de upp alla galna saker som jag och maria gjorde när vi var i stallet. Hur stor man kände sig fast att man var en liten liten fis, precis så som dom är i mina ögon nu.
Vilket fall som helst så har man rätt roligt där ute med dom små fisarna, men guuud vad man känner sig gammal.
De var iaf skönt att få komma upp på hjärtat igen och känna att han var i bra form, faktiskt väldigt bra form.
Funderar på vad jag ska göra med hjärtat i morgon, tänk om vädret kunde vara lika fint i morgon, oj vad jag skulle njuta.

Älsklingen tyckte vi skulle ha en egendag igår, så vi gjorde en knasig utflykt som vi brukar göra, känns som vi körde igenom hela skåne igår. Vi startade med Tyringe, stannade åt frukost handlade lite filmer, körde vidare till Höör, på bilema eller ja trodde vi iaf. Sååååå besvikna vi blev när vi klev in och såg att allt blivit CITYGROSS! Vi hade kört guud vet hur många mil för att gå på citygross som vi har i  hyllinge. Jaja väl där så fick vi ju gå en runda och där träffar vi lite av high chaparral folket. Vi körde vidare till Bo olsson i tomelilla. Handla lite skit där med, bla en overall till Felicia och ett på vantar till Vera. Drog oss vidare till Nova i lund, sedan vidare till väla. Ja de var ett par butiker på vägen.

Nu börjar jag typ räkna dagarna till våra Darlings är hemma igen. Dummt gjort tycker jag själv.. Då går ju tiden extremt sakta. buh, vilket fall som helst så saknar jag dom. Speciellt emmas långa kram. Undra om emma säger samma sak om mig? "Kaos korta kram" haha knas. hon är ju trots allt liiite längre än lilla mig.

Linda åt middag hos mig i Fredes, bara hon och jag, fast ja Vera var ju med hon med, fast hon förstod nog inte så mkt, tur var kanske de :P  Iaf så snackade vi en hel del, hade trevligt (tyckte jag iaf) och de var ju lääääääängesen. Ganska dummt att de ska gå så långt mellan gångerna men sen andra sidan så tar man vara på tiden de få gånger man ses, har mer saker att snacka om, och uppskattar de på ett annat vis. Vi har ju kännt varann så länge nu att de känns som de var bara nån månad sen man träffades (iaf för mig). Vi kom också fram till att man har ett annat liv nu än förr.

Nehe kanske ska krypa till kojs där micke väntar sedan två timmar tillbaka. Imorgon ska jag ta mig i nackskinnet och ja, försöka få tag på ett jobb.... de börjar känns som de är ont om tid nu.

Natti mina små hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tyckte också att det var trevligt i fredags :)
Kul att du hade tid. Nästa gång får vi se till så det inte går riktigt lika lång tid innan vi ses ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback