Vardagen...

Utan för fönstert har de varit grått och trist nu ett tag.
Då blir man inte Smålle sugen direkt även om jag saknar honom till tusen.
Den busen gör en glad även om man får bråka en del med honom.

Nu börjar jag bli smått panikslagen när de gäller jobb.
Får inte börja stämpla så de är hög tid att hitta något nu.
Jag söker, och söker och söker. Buh.
Dagens jävla samhälle.

Snart kommer töserna hem. Längesedan jag saknade någon så mkt som
jag saknar dom. Och bruna lär dom ju lätt vara.

Nehe om man skulle snygga till sig, ge bebisarna lite nytt spån hö och så
sedan bege sig till väla.

Kärlek till er töser.

Kommentarer
Postat av: Carro

vi saknar dig me massor men nu e de inte lenge kvar forens vi e hema igen:)

2007-11-23 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback