3 månaders kris

Det finns en 3 månaders kris eller utvecklig som alla experter och forskare snackar om, de innebär mer mammiga/pappiga, kräver lite mera mat och snuttande, annerlunda sömn och ja allt de stämmer in på Seth.
fler dagar på rad har han tyckt att man kan sova midda på kvällen, lite synd för vi hade himmla bra rutin innan.
iaf så somnade han vid åtta ikväll och vaknar en 30-40minuter senare, utan att bli ledsen vi hör bara hur han ligger och
suger på händerna och snackar. När jag och micke går in till honom och tänder lampan, han började bli missnöjd så ler han med hela huvudet. Då smälter man som förälder trots att de hade varit skönt menrä d den timmen själv på kvällen som vi brukar ha. men han somnade 2215 precis som dom senaste 5 kvällarna.

Jag har kommit över surandet över mina gardiner, tror jag iaf. Men jag blev nöjd även om jag tycker att dom i sovrummer är liiite snyggare så blev de rätt bra i storarummet med. Men vårt sovrum är betydligt snyggare och modernare än storarummet (enligt mig) så de är nog därför jag blev mer nöjd med sovrummet.

Jag har inte riktigt kommit fram till om jag har julstämmning i kroppen eller inte. Jag bör ha de nu när jag har barn, tycker jag(eller de kanske jag inte bör?) men jag har iaf lyckats handla två julklappar, druckit glögg tre gånger!, ätit masssssa pepparkakor, några lussebullar, några knäck, gått på en julskyltning. hmm ändå är jag tveksam på min julstämmning, just de ja jag har ju julpyntat med!

ahja nu får jag nog snart tänka på sängen, jag och syrran ska på familia i morgon och hon tyckte vi skulle köra redan kl10 -gäsp- jag ammar ju mellan varannan och var 5 timme på natten. jaja
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback