hoppsan...

De va ett tag sedan nu... syrran har tjatat.

Seth har början till öroninflamation så han har väl inte varit på bästa humöret,
konstigt nog sover han som bäst när man är iväg, så i morgon ska jag träffa
pappa lite.

Är i full gång med planer för namngivnigen, va lite svårt att komma igång, speciellt
att hitta lokal men nu känns de riktigt roligt, dock är de maten som hänger som ett
svart moln ovanför mig, suck. Men jag tror syrran och svärmor hjälper mig bra med de.

inatt vaknade seth en gång i timmen och jag fick ha han i famnen i en kvart i natt
inte mkt att klaga på om man gemför med många andra men jag är inte van vid de
och var svintrött i morse, så när seth sov middag somnade jag med, skönt:)

snart är de julafton, dagarna bara pinnar på och micke ska vara ledig i tre veckor,
de kommer bli apjobbigt när han börjar jobba igen.

nehe om man skulle börja tänka på sängen... Natti
.
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback