Julafton?

snart är de julafton, shiiiit vad tiden har gått fort, jag menar de va ju oktober precis!
Imorgon jobbar micke sin sista dag på TRE VECKOR! förstår ni hur skönt de ska bli?
tror jag ska inskaffa mig en bröstpump så jag kan åka iväg lite då och då.

Idag GICK jag, syrran och malin ner till BVC, duktigt att både gå dit och hem för att
vara mig. Iaf så vägde Seth 6250g och va 62cm lång, på enbart bröstmjölk, jag tycker de
fortfarande är fantastiskt att ett barn kan överleva på mina bröst!

idag har jag fixat och donat lite, och när jag höll på att sortera tvätt nu ikväll så tittade seth på
så skulle jag vika upp ikeakassen för att lägga ner tvätten och stackare blev livrädd!
sånt får man skriva upp i hans bok "när du var bebis var du rädd för ikeakassar"

Igår va jag, pappa och seth ute och for, bla. skulle vi tvätta min bil på preem.
jag visste att seth skulle vakna närsom så jag tog ut bilstolen (med seth i) och satte utanför
biltvätten (inte jätteroligt att sitta i bilen när seth vaknar, bättre att vara där ute så man kan ta upp honom)
körde in bilen, gick in i båset och tryckte in koden till tvätten, och vipps så stängs portarna och
dörren är låst till båset! där står jag panikslagen med seth ute på gatan!!!! ahh panik, som tur var så va pappa med
för att kunna ta av antennen till bilen för jag når inte själv upp, snacka om tur.
dock är min lilla pojke väldigt mammig, och jag tror inte pappa skulle förstå hur man skulle lyckas
knäppa upp bältet i stolen om han vaknade, så jag stod där och försökte lugna med själv och ringde och
beklagade mig lite till micke. som tur var så sov seth hela tiden och fick inte för sig att vakna, vilket va tur för de va mat dax då och ska han ha mat så ska de vara N U!

nu blir de nog sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback