En trött Karolin...

Jaha då var de söndag igen... och jag är väldigt trött.

Seth har nästan alltid sovit på dagarna fram till 18 på kvällen för att sedan vara vaken
till21 för att sedan sova för natten. Men i fredags hände nått! Kan börja med torsdagen fick
han en spruta ju, men han va bara lite gnällig, sen på fredagen hade jag träffat syrran och vera
och Seth vilade midda och vaknade vid 17tiden. Sen va Seth vaken til 23!!!!! Detta tillhör ju inte vanligheten och dessutom väldigt orolig och ledsen. Iaf så sov han hela natten ja fast han vaknade för att äta som vanligt men
de är ju inget jobbigt, bara att stoppa in bröstet ju ;-) Men lördagen var de samma visa fast han hade ett
leende på läpparna heeeeela kvällen, snacka om pigg 3månaders bebis!

Efter att Seth hade somnat så satt jag och micke aptrötta i soffan och väntade för att se om Seth verkligen hade
somnat för natten, vaknar han inte innom 30min så sover han för natten, mitt de väntadent så gör jag en häftig rörselse och välter ut peppakaksbuken på golvet (den stod på soffarmstödet utan lock) de va ju så man kunde gråta. smart som jag är så sätter jag den på vårt sidobord sidan om soffan.

Igår skulle jag vara duktig  och sätta upp mina nya gardiner och julpynta. Jag började vid 12 på dagen (ap trött var jag) med att stryka gardin h-lvetena, för att sedan hänga upp dom då är dom ju vääääldigt förlånga så bara till att börja
lägga upp dom, jag som inte alls är händig och hatar sånt gav upp efter en 15 min, och jag hade ju lovat micke att han
inte skulle behöva hjälpa mig med gardinerna eftersom han tycker de är onödigt, han tog över och la upp 6st gardiner till min, min händiga man! För folk som inte känner micke så håller han på med läder och där syr och fixar man ju, så de blev himmla bra. När jag äntligen hade fått gardinerna uppladga och strökna nån gång vid 16tiden på eftermiddagen så ska jag hänga upp gardinerna och för att nå upp så ställer jag mig på sidobordet när jag sedan går ner så stöter jag till peppakaksbuken IGEN! så de va bara fram med dammsugaren -suck-

Va på tupperware party idag och handlat lite, de är då man känner att man inte är 18 längre.
Nu ska micke upp om sex timmar så de är nog hög tid att gå och lägga sig, och snart vill nog
Seth ha mat med.

Seth älskar att bada, och micke har konstaterat att stackaren har fått ärva min fotsvett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback