Fullt upp...

Fullt upp, de har jag haft hela veckan, de var ju måndag precis och i morgon är de Fredag, jag hinner inte med!
Iaf så i Tisdags så  blev Seth 3månader, stora killen!
Idag var vi på BVC han vägde 5940g och var 61cm lång. Han växer bra, och jag tycker de är helt otroligt att
han kan växa så bra på bara min bröstmjölk! Något kroppen skapar själv!

Idag har vi varit på babysång, sen har vi gått en runda med vagen och med svärmor.
Seth fick spruta på BVC idag, hemskt att se, nästa gång får micke banne med följa med
klarar inte riktigt av de dära med sprutor, ännu mindre med mitt eget barn.
Eftersom han fick sprutan idag så har kvällen varit lite orolig.

Igår va vi och tittade på hus, mäklaren ringde idag, och ska ringa igen på måndag tror jag, lyssnade inte så noga eftersom Seth skrek, iaf så var de 50st som tittade på huset, så de slutare säkert med en hög budgivning.

Ni läsare, hur många bloggar följer ni?
jag kan säga att jag läser mååååånga bloggar, inte bara att jag är nyfiken på vad de skriver, de är avkopplande att sätta sig ner och läsa, och vissa (långt ifrån alla) skriver på ett sådant sätt att man bara fastnar!

Va på smyckesparty hos tessans mamma i måndags, köpte smycke åt  Felicia i julklapp, konstigt nog har jag klarat av den svåraste av dom alla först!

Nu sover mina killar inne i sovrummet, den ena är snortrött, den andra är fullmatad och lite febrig och jag ska försöka leta efter en ny overall till Seth, han växer så de knakar!

Seth som somnat i sin elektriska gunga, kolla kläderna, fått av syrrans svärmor och svärfar.
Tack!

Kommentarer
Postat av: susanna

så söt han är =)



jag följer väl ca 10 bloggar eller något, + att jag själv skriver så fingrarna blöder ;P hahaha



ha det bra vännen.

kramar

Postat av: Lina

Dom kläderna e SUPER söta!!! Tycker Alma e för stor för dom, passar bäst på bebis!!



Ha det fint du!

2008-11-28 @ 08:50:04
Postat av: Esa

Oj, här har vi fått en lite kille och allt :) Vad söt! Grattis!

Jag har tre barn som är tre, fem och sju här i karlsham.

2008-11-30 @ 15:59:49
URL: http://nogg.se/esa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback