Nu har ...

Nu har jag konstigt nog fått tillbaka suget att börja blogga igen. Ska föska blogga så ofta jag kan (hur ofta hinner man nu med de när man är småbarnsmamma) iaf får väl berätta vad som hänt sen sist jag bloggade.

Jag och micke har haft turen att få bli föräldrar! Jag kan inte hitta ord som tala för hur underbart de är att vara förälder.
Synd att alla inte har turen att få uppleva att vara förälder (förstår inte dom som väljer att INTE bli förälder)
De där med gravidieten tog jag ganska så lätt, mådde hur bra som helst!
Och när dagen D kom och vi skulle till förlossnigen var otroligt spännande! Nu såhär i efterhand så undrar jag vad jag gjorde innan vi fick barn? Folk tycker säkert jag är skit tråkig nu som bara skriver om barn, men faktum är att jag förstår inte vad man lever för om man inte har barn! Vi fick iaf de 25 Augusti 2008 en liten pojke på 2910g och 49cm kort :) helt underbart var de.

Igår for jag och Seth (vi valde namnet Seth till honom) till malmö och hämtade upp micke på hans bygge för att vända och köra till sjukhuset för att göra svettest på Seth. Svettestet gick bra och han fick mycke beröm, min lilla plupp!
Vi gjorde testet för att framförallt jag men även micke ska kunna andas och slappna av lite mer för att vara säker på att Seth inte har samma sjukdom som kusin vera. Iaf testet visade att Seth inte hade CF (cystisk fibros).

Ikväll ska vi åka och hälsa på Maria och Linus som blev föräldrar i Onsdags till en liten Theo! Grattis!
så nu ska ja väl borsta håret, för att sedan mysa med Seth, vi får väl åka och köpa nått fint till Theo.




Seth hos fotografen!


Seth hos fotografen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad skönt att testerna gick bra.



Va längesen vi hördes av nu. jag har ju inte mått så bra, gör fortfarande inte. och ingen ork har jag till att ut o gå heller. Vi får ses när jag mår bättre. Hoppas d blir snart!



Ha d jättebra!

Kramar

Postat av: Em

Vad skönt att han mådde bra så ni slipper oroa er :)

2008-11-16 @ 01:30:05
Postat av: Lina L M

Oj så söt han e!

2008-11-21 @ 09:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback