varning...

Läs inte detta om du är fin i kanten.
Dagen igår började som dom flesta mornar, byta en bajsblöja, inget konstigt med det.
Uppgick jag i enbart trosor och tog av blöjan när SÖTA SETH nyser!
ja och med nysen kom även massa bajs! Bajs som hamnade mitt på mitt bröst rinnandes ända ner till
mina söta tår!  Precis som jag inte hade brottom tillräckligt.

Iaf åkte ner till Linda lund och fikade för att sedan gå till läkaren.
Åkte inom citygross så Linda kunde handla nu när hon hade tillfälle att åka bil.
Ni ska se så nyttigt Linda handlar. Hon handla grönsaker jag aldrig tillagat innan.

Dagen idag har varit si sådär. Seth har gnällt öronen ur mig. Han har haft ont någon stands och varit
VÄLDIGT trött vilket gör Seth väldigt skrikig. Men de löste sig som vanligt när pappa micke kom hem, då vänder
humöret på en 5öring.


Fick sms av Sandra i morse "Vattnet har gått, idag blir de bebis!" och visst blev de bebis och snabbt gick de.

strax innan tre idag fick hon en påg. GRATTIS!


Nu ligger mina älsklingar inne i sovrummet får väl gå in och gosa med dom.

Natti.

Seth i Spanien




 


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha maten blir ju godare om det är nyttigt ;) Enligt mig iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback