en kortis!

Igår var vi och tattuerade oss, och hjälp vad bra de blev! vi är nöjda båda två!

Igår fick jag en ny cykel av min kära sambo så snart kan jag och seth ut och cykla:D

tycker de är tragiskt hur folk beter sig, inte äldre än 15 ibland alltså.

Seth är inne i en jobbig period, han ska inte sova, han ska inte ligga själv på golvet, han kan sitta själv men inte
länge, han måste se mamma hela tiden, bara jag som duger, och idag vaknade han tiiiiidigt -gäsp-
MEN, då vet man att han tycker om sin mamma, och de är ett bra täcken att ens barn är mammiga ibland, och
dom blir ju ofta mammiga när man ammar, och jag vill mer än gärna amma honom.
han äter som en häst, både bröstmjölk och vanlig mat.

Idag har vi varit ute och gått i en timme! av den timmen sov seth i 15minuter, men ja han fick ju frisk luft iaf.
nu ska jag hoppa ner i sängen till min super snygga sambo, och läsa en tidning.
natti...

Kommentarer
Postat av: maggan

ojoj!! vad bra att de blev bra med tattosen. duktig du e som kan ligga stilla =)

Postat av: Louise

vad blev d för tatueringar?

får ju lägga upp bilder :)

2009-02-11 @ 08:43:19
URL: http://louiselangberg.bloggspace.se
Postat av: Lina

Va reda du ut o tatuera dig. Jag trodde faktiskt inte man kunde göra det förräns man slutat amma ??!! Men va vet man läser ju så mycket!

2009-02-12 @ 06:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback