Vilken lättnad!

Pratat med doktorn nu och de var inga problem, dom söver mig utan tvekan, gud så skönt
ni ska bara veta hur jobbigt de har varit att inte veta!
nu ska jag bara invänta tiden och klara av dagen, men jag slipper vara vaken och jag kan emla mig!
underbart!

är de bara jag som tycker de är konstigt att jag kan föda barn utan smärtlindring men inte
klarar av stick, och nålar? MEN ni ska veta att de är en helt annan sak att föda barn, de kommer smygande,
kroppen klarar de galant om man bara litar på den, och man är så illa tvungen, föda barn gör jag
gärna 10ggr om jag hade sluppit operation, men nu gör jag inte de, tyvärr.

idag har jag och seth sovit midda i 2timmar och 20minuter, så hur jag ska kunna sova inatt är
en bra fråga men jäkligt skönt var de, och äntligen håller vi (nog) på att bli friska här hemma!

nu kallar sambon i sängen:)

Natti.

Kommentarer
Postat av: Louise

vad ska du opereras för?

Postat av: Emma

Jag förstår iaf hur det är med nålar. Fy f*n !

Hoppas operationen går bra .

2009-02-28 @ 18:27:57
URL: http://ostis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback