ny vecka.

Jaha idag var de ny vecka. bor i en del flyttkartonger, så snart är de äntligen dax!
idag började dagen med öppna fsk, sedan åkte jag syrran och barnen till sjukhuset
seth skulle lämna blovprov, jag blev lik blek men vi klarade de, okey då, seth klarade de
jätttttte bra!
sedan drog vi vidare och åkte bla. till spring hill, handlade en del, seth fick en ny matta till
sitt nya rum, en priat matta väldigt fin och stor, 100kr kostade den, väldigt lagom
om du frågar mammas plånbok;)

i helgen hade vi premiär för High Chaparral, vilket var underbart!
seth sov kanon bra, vaknade inte förrän halv nio, och han trivdes där uppe.
pappa och dexter var även med och dexter reagerade inte ens på alla skotten där uppe
så bättre träning finns nog inte för en valp.

hur de går med min viktminskning kan jag tyvärr inte berätta för min våg har gått isönder.

nehe, kanske skulle jaga in gubben i duschen så vi kan gå och lägga oss snart!
natti.

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Trevlig blogg =) Hur gammal är Seth?

Postat av: Anonym

vad tycker du om paulina/desiree? kommentera under de senaste inlägget :)



och även om botox/silikon osv. inlägget under :)

2009-06-06 @ 16:04:55
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: fin blogg :)

paris vs rihanna! vem bär klänningen bäst?

2009-06-07 @ 18:48:26
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej, har startat en egen blogg nu, ifall du vill läsa litta :) Kram

2009-06-09 @ 18:54:23
URL: http://lissing.blogg.se/
Postat av: Linda

uppdatera!! :D

2009-06-14 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback