Söndag.

Igår var de fest, david blev 25. hade med seth allt funkade kanon, han fick sova på alexandras rum och de trivdes
han med. sov tills vi skulle åka hem, väl hemma fick han lite välling och sov till halv åtta i morse. vi är riktigt bortskämda nu när han somnar med flaskan i munnen, lägger honom i sängen och sover till 7-9 på morgonen non stop! duktig pojke de dära:)

idag va vi och kollade på tapeter, lite svårt att komma överrens men med svärmor och svärfar som hjälp så har vi nog lyckats med sovrummet iaf, seths rum är ju klart sedan länge. nu är de "bara" resten av huset kvar. och känner jag oss rätt så blir vardagsrummet svårast. jaja man ska ju vara nöjd med de, man ska ju bo där så då ska de vara snyggt och man ska trivas!

på fredag blir de provtagning för seth och lung rötgen (stavad?) skönt att micke ska med, så slipper man gå igenom de själv.

nehe om jag och darlig ska krypa ner i sängen, imorgon väntar både cykel och gång för mig, annars lär jag aldrig gå ner i vikt. och vågen är sönder sen vi hade översvämmning så väga mig kan jag inte göra.

natti!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!!



har ni köpt hus?? el vad e det ni ska flytta till?? dt har du inte sagt nåt om o inte syster din heller ;)



kul att du skriver lite nu för tiden :)



ha det så bra



Kram Johanna (jojo)

2009-05-18 @ 09:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback