förkyld!

jag är fortfarande förkyld, inne på min tredje vecka nu, slår vad om att de är för att jag är gravid! I Tisdags var vi hos dietisten, vägde och mätte Seth och ja, han har gått upp 45g på en månad, inte så mkt att hänga i julgranen. Så åkte vi till BVC idag och berättade hur de hade gått hos dietisten och berättade vad vi skulle göra fram över. På BVC fick vi tid till en läkare som ska säga om han tycker att Seth ska vaccineras mot svininfluensan eller inte. Vi som föräldrar har svårt att ta beslutet. Ska ni vaccinera er? jag kommer inte göra de och troligtvis inte micke i heller.

Micke blev varslad nu för ett tag sedan, och idag var han på intervju, han fick jobbet, nästa vecka ska han lämna besked om han tar jobbet eller inte..

Nu nanna Seth (jag är vaken, väldigt ovanligt) sen ska vi väl gå ut i sandlådan och leka lite, gunga en runda och lite så. Nu ska jag gå och snyta mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför ska du inte vaccinera dig?

Postat av: susanne

ja detta med dåligt viktökning e vi oxå ganska vana vid.. har ni haft problemet länge..?? hittade din blogg idag så har ju inte direkt läst ikapp..

2009-12-14 @ 13:08:27
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback