Hurmör?

Våran kille har humör kan ni tro! han äter dåligt nu, tror de beror på antibiotikan han äter, och äter man inte då blir man på dåligt humör, vilket en ettåring inte förstår. Iaf så har han nog fått en allargisk reaktion på antibiotikan så i morgon väntar akuten för oss, suck. Ja man måste ju kolla upp de, spciellt eftersom de kan ge andnings svårigheter.

Idag har jag iaf haft en trevlig dag, träffade emma och tessna på väla och lunchade med dom. när emma började jobba igen tog jag och tessan en liten shoppingrunda. Jag kom hem med jeansleggings, en tunika, och ett par stövlar, och kläderna kommer jag kunna växa i;) för växer de gör jag, tycker de börjar hända rätt mkt nu.

Imorgon ska hela familjen på en liten shoppingrunda igen, (ja om allt går bra på akuten förståss) ner till malmö och gå på deras ikea och lite sånt. Mysigt.

nee titta lite till på internet, sen får de nog bli sängen tror jag.
Natti.

Kommentarer
Postat av: arg tessan

men guuuuuuuuuud.........

2009-10-08 @ 12:51:12
Postat av: Johanna

Vet du om att du e värdelös på att blogga ;) tack för soffbordet..det kommer bli skitbra!! Krya på er! Kram

Postat av: ännu argar tessan.

för helvete... skriv nått... :)

2009-11-23 @ 19:03:53
Postat av: Marie

Hej! Stackas liten hur mår lillen nu då??

Min och sambons son Liam har haft förkyldninsastma när han bara var 4 månader så det var inte alls kul det heller. Det är aldrig kul när barn är sjuka tycker jag.

2010-03-14 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback